همه آن چیزی که درباره تزریق چربی یا انتقال چربی باید بدانید!
نوشته شده توسط : رکسانا

در این مقاله ککه اولین مطلب آموزشی وبلاگ سیاره زیبایی است، قصد داریم در خصوص تزریق چربی یک صحبت آموزشی مفصل داشته باشیم.

تزریق چربی که به عنوان تزریق صورت یا تزریق صورت نیز شناخته می شود ، می تواند روشی مؤثر برای کاهش چین و چروک ، کاهش اسکار آکنه و بازیابی مجدد ظاهری جوان تر باشد. با تزریق چربی های انسانی برداشت شده از بدن خود ، جراحان زیبایی در مرکز جراحی زیبایی و پلاستیک کلینیک کلینیک باعث تقویت قدرت صورت می شوند ، باعث پر شدن چین های عمیق ، نرم شدن چین و چروک صورت ، نرم شدن لب ها و ایجاد سطوح کم عمق می شوند.

نحوه آماده سازی تزریق چربی

آیا من کاندید تزریق چربی (تزریق صورت) هستم؟بر خلاف سایر تزریق های آرایشی که از محصولات مصنوعی تهیه شده اند ، تزریق چربی احتمال واکنش آلرژیک را ایجاد نمی کند زیرا بافت چربی از بدن خود شما گرفته می شود. در حالی که تزریق چربی روند پیری را متوقف نمی کند ، تقویت صورت با چربی انسان ممکن است به تأخیر نیاز به اقدامات تهاجمی تر مانند لیفت صورت ، بالابر پیشانی / ابرو یا سایر جراحی ها کمک کند. تزریق چربی همچنین علاوه بر سودمندی سایر روشهای جراحی زیبایی است.

بهترین راه برای تعیین اینکه آیا شما کاندید تزریق چربی از طریق مشاوره با جراح زیبایی در مرکز جراحی زیبایی و پلاستیک Cleveland Clinic می باشید.

اگر: تزریق چربی گزینه خوبی است:

خواهان افزایش حجم زیاد هستند و یا نیاز به تزریق بافت عمیق دارند
از نظر جسمی سالم هستند
درجه خفیف یا متوسط ​​پیری صورت داشته باشید
در جهت بهبود ظاهر خود اهداف خاص اما واقعی را در ذهن داشته باشید.

چگونه می توانم برای تزریق چربی (تزریق صورت) آماده کنم؟


تزریق چربی یک روش گسترده تر از استفاده از دیگر پرکننده های تزریقی آرایشی است زیرا تکنیک های لیپوساکشن درگیر هستند. این تکنیک ها برای استخراج چربی قبل از تزریق استفاده می شوند.

اگرچه تزریق چربی یک روش غیر جراحی است که معمولاً با بی حسی موضعی انجام می شود ، در صورت جمع آوری مقادیر بیشتر چربی از طریق روش های لیپوساکشن ممکن است نیاز به بی حسی موضعی با آرام بخش باشد.

آماده سازی برای تزریق چربی در مرکز جراحی زیبایی و پلاستیک کلینیک کلینیک می تواند شامل موارد زیر باشد:

آزمایش آزمایشگاه یا ارزیابی پزشکی
مصرف داروهای خاص یا تنظیم داروهای فعلی شما
قبل از عمل جراحی سیگار را به خوبی متوقف کنید
جلوگیری از آسپرین ، داروهای ضد التهاب و مکمل های گیاهی به دلیل افزایش خطر خونریزی.

چه انتظاری دارم از تزریق چربی


تزریق چربی (تزریق صورت) چگونه انجام می شود؟
روشهای تزریق چربی معمولاً با استفاده از بی حسی موضعی در مرکز جراحی زیبایی و پلاستیک کلیولند انجام می شود. این عمل معمولاً 30 دقیقه تا یک ساعت یا بیشتر طول می کشد ، بسته به بیمار ، حجم تزریق شده و روشهای اضافی که همزمان انجام می شود ، بستگی دارد.

چربی از نواحی خاصی از بدن (به طور معمول شکم یا باسن) یا با استفاده از سوزن یا از طریق تکنیک های مشابه با استفاده از آن در حین لیپوساکشن با استفاده از یک کانول مکش ویژه خارج می شود. هنگامی که چربی کافی از ناحیه اهدا کننده گرفته شود ، پس از آن با استفاده از سانتریفیوژ ، که چربی می چرخد ​​و ناخالصی ها را از بین می برد ، تصفیه می شود.

سپس چربی از طریق یک سوزن تزریق که معمولاً چندین بار در داخل و خارج از مناطق خاص انجام می شود ، در مناطقی که نیاز به تقویت دارند تزریق می شود. این یک "شبکه" از موضوعات پیوند چربی ایجاد می کند.

نتایج تزریق چربی


چه نتیجه ای می توان انتظار داشت؟
نتایج فوری از تزریق چربی خود را مشاهده خواهید کرد ، و مناطق تحت درمان ممکن است در ابتدا به دلیل تورم زیاد تقویت شوند.

با گذشت زمان ، تورم فروکش می کند و معمولاً در سه یا چهار ماه می توانید نتایج واقعی خود را مشاهده کنید. پس از این مدت زمان ، ممکن است چربی بدن خود را از بین نبرد زیرا بدن شما آن را متابولیزه می کند.

به طور کلی ، تقریباً نیمی از چربی تزریق شده طی سه تا شش ماه دوباره به بدن جذب می شود. پیگیری با جراح خود در مرکز جراحی زیبایی و پلاستیک Cleveland Clinic بهترین روش برای اطمینان از نتایج طولانی مدت است. قبل و بعد از عکسها ، تزریق صورت را مشاهده کنید تا نتایج بیماران واقعی تزریق چربی را ببینید.

 

چه چیزی در بهبودی نقش دارد؟


افرادی که تزریق چربی را انجام می دهند ، معمولاً می توانند به زودی به روال روزمره خود برگردند. کبودی ، تورم یا قرمزی در هر دو بخش دهنده و مناطق تزریق شده پیش بینی می شود ، اما به طور معمول فقط چند هفته طول می کشد.

دوره ریکاوری ممکن است بیشتر براساس استفاده از لیپوساکشن و میزان چربی خارج شده باشد. در حین بهبود ، شما باید از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید و ممکن است از آن با محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش برای پوشاندن و محافظت از اثرات این روش استفاده کنید.

آیا تزریق چربی بی خطر است؟
کلیه اقدامات جراحی خطرات زیادی را به همراه دارد. عوارض احتمالی ناشی از تزریق چربی شامل موارد زیر است:

عفونت
کیست چرب
خون ریزی
آمبولی چربی
سرم (جیب مایعات روشن)
تغییر رنگ دائمی پوست از کبودی
تورم
کبودی

 





:: برچسب‌ها: تزریق ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: